Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu -->

10 Şubat 2024 Cumartesi

Sevdim seni hep vârım yağmadır alan alsın


Sevdim seni hep vârım yağmadır alan alsın
Gördüm seni efkârım yağmadır alan alsın

Aldı çü beni benden geçtim bu cân u tenden
Aklım dahi her vârım yağmadır alan alsın

Ben varlığımı attım dost varlığına yettim
Her usluya bazârım yağmadır alan alsın

Geçtim ben âd u sandan çıktım ben o dükkândan
Hep ırz ile vakârım yağmadır alan alsın

Geldi dile dildârım buldum gül‐i gülzârım
Şimden gerû hep vârım yağmadır alan alsın

Sen gâib u hâzırsın her hâlime nâzırsın
Ahvâl ile etvârım yağmadır alan alsın

Çün buldu gönül yârim terk eyledim ağyârım
Îmân ile zünnârım yağmadır alan alsın

Mısrî’ye vücûb imkân bir oldu kamû a’yan
Tâ'at ile ezkârım yağmadır alan alsın

Nutk-i Şerif : Niyâzî-i Mısrî Hazretleri
Beste : Mehmet Kemiksiz
Makam : Sûzidil
Usul : Sofyan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder