Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu -->

20 Eylül 2023 Çarşamba

Şeyhî Muslihiddin Mustafa Halvetî (k.s)

 Geldim Gidiyorum - 

Geldim gidiyorum işbu fenâdan

Hakk’a layık bir amel kılamadım.

Bâki kalam sanır idim cihanda

Ecel geldi bir derman bulamadım.

Ah n’ideyim bitmez dünyanın işi

Yine tazelendi bağrımın başı

Leyl ü nehar akar çeşmimin yaşı

N’idem bir çare bulup silemedim.

Bu bir kervansaray konar göçerler

Ecel câmın bunda herkes içerler

İyiyi yavuzu yolda seçerler

Mürşidsiz genez yolu bilemedim.

Yaktı bağrım bu ayrılık firâkı

Sinemi deldi bu hicrin okı

Ahir bu fenâda kim kaldı bâki

Şâd oluben şunda hiç gülemedim.

Yalınız tenha garip girdim yola

İlâhi fazlın bezm eyle evvela

Afvın erişmezse ya halim n’ola

Şeyhiyâ bir doğru yol bulamadım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder