Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu -->

20 Eylül 2023 Çarşamba

Hâce Ahmed Yesevî (k.s)

 Aşkın Deli Etti Beni 

Aşkın deli etti beni cümle âlem bildi beni

Kaygım sensin gece gündüz bana yalnız sen gereksin

Ne hoş mânâ Yüce Allah sen yarattın cismi canı

Kulluk edem gece gündüz bana yalnız sen gereksin

Gözüm açtım seni gördüm bütün gönlü sana verdim

Akrabamı terk eyledim bana yalnız sen gereksin

Söylesem ben dilimdesin gözlesem ben gözümdesin

Gönlümde hem canımdasın bana yalnız sen gereksin

Feda olsun sana canım döker olsan benim kanım

Ben kulunum sen sultanım bana yalnız sen gereksin

Gafillere dünya gerek âkillere ahret gerek

Vaizlere minber gerek bana yalnız sen gereksin

Âlem bütün cennet olsa tüm huriler karşılasa

Allah bana nasip kılsan bana yalnız sen gereksin

Cennete girip dolaşam ne huriye nazar kılam

Onu bunu ben ne yapam bana yalnız sen gereksin

Hâce Ahmed benim adım gece gündüz yanar odum

İki cihanda umudum bana yalnız sen gereksin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder