Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu -->

5 Ekim 2017 Perşembe

PEYGAMBER EFENDİMİZ İN SELÂMI ALMASI



PEYGAMBER EFENDİMİZ İN SELÂMI ALMASI
Peygamber Efendimiz (s.a.v.) kabirlerinde mânevî hayat ile diridirler ve gelenlerin selamlarını alırlar. Eyüb Sabri Paşa Mir’ât-ı Haremeyn kitabında diyor ki:
Sâlihlerden Süleyman bin Sehim Medenî (rah.) anlattı:
“Nebiyy-i Zîşân Hazretlerini rüyamda gördüm ve ‘Yâ Resûlallah! Zât-ı saâdetinizi ziyâret için şevkle gelip kabr-i saâdetiniz huzurunda selam verenlerin selam ve kelâmları mâlûmunuz olur mu?’ diye sordum.
“Evet! Selamlarına mukâbele ederim ve hâcetlerini ye­rine getiririm!” buyurdular.
Sâlihlerden İbrâhim bin Beşşar (rah.) der ki: “Ben bir defa hac ettikten sonra sırf kabr-i saâdeti ziyâret niyeti ile Medîne-i Münevvere’ye gitmiştim. Hücre-i Mutahhara’ya girip selam verdim “Ve aleyke’s-selam” diye Peygambe­rimizin (s.a.v.) selâm verdiğini işittim.”
Bu zâtlar sâlihlerin büyüklerinden olduklarından söz­leri sahihtir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder